imdemetrialynn:

ughjxnna:

OH MY GOD THIS CARD

lmfao. swear I would do this 

lol

8 hours ago  —  7/29/2014  —  219,185 notes




godwingg:

tomorrow-for-sure:

"Ah, yall niggas trying to hoop?"

Ball is life!

godwingg:

tomorrow-for-sure:

"Ah, yall niggas trying to hoop?"

Ball is life!

21 hours ago  —  7/29/2014  —  302,007 notes




21 hours ago  —  7/29/2014  —  95,263 notes




1 day ago  —  7/28/2014  —  115,198 notes




xpsychedelicwallflowerx:

His lace though

xpsychedelicwallflowerx:

His lace though

1 day ago  —  7/28/2014  —  917 notes




nanners.!

nanners.!

3 days ago  —  7/26/2014  —  7,394 notes




Congrats to my husband. :) 

3 days ago  —  7/26/2014  —  0 notes




4 days ago  —  7/25/2014  —  27,248 notes




littlefuryous:

An elegant meal for one, tonight.

lol

littlefuryous:

An elegant meal for one, tonight.

lol

4 days ago  —  7/25/2014  —  300,784 notes




bellecosby:

dopenmind:

92crookz:

Biggie Cynthia

Omg!!!!!!!! I need this!

Yoo ever since Cynthia survived going through the storm drain, I knew she was about that life

bellecosby:

dopenmind:

92crookz:

Biggie Cynthia

Omg!!!!!!!! I need this!

Yoo ever since Cynthia survived going through the storm drain, I knew she was about that life

4 days ago  —  7/25/2014  —  74,636 notes




4 days ago  —  7/25/2014  —  2,007 notes




twatbl0ck:

sassysadprincess:

phoenix-falls:

vagisodium:

uninhibitedandunrepentant:

lovesthesmarty:

lsama:

This is the best idea for a restaurant. - Imgur
I DON’T THINK IT’S LITERALLY POSSIBLE FOR ME TO LIKE OR FAV OR UPVOTE THIS ENOUGH

I would like to see more of these.

Is this not a thing in America?
It’s a thing all over here in Australia. You get a wrist band. Means you can buy no booze, but you get free soft drink.

this is a thing in canada too like all you gotta do is say that youre driving

Free….soda….in the US for….DD’s? Free…anything to encourage safe behaviours? 
That’s too much logic for this country. Sounds like Socialist propaganda 

my old job when i worked at the steakhouse did this. if you told the server you were the DD then you got whatever non alcoholic drinks you wanted for free

Wow America step your fucking game up.

twatbl0ck:

sassysadprincess:

phoenix-falls:

vagisodium:

uninhibitedandunrepentant:

lovesthesmarty:

lsama:

This is the best idea for a restaurant. - Imgur

I DON’T THINK IT’S LITERALLY POSSIBLE FOR ME TO LIKE OR FAV OR UPVOTE THIS ENOUGH

I would like to see more of these.

Is this not a thing in America?

It’s a thing all over here in Australia. You get a wrist band. Means you can buy no booze, but you get free soft drink.

this is a thing in canada too like all you gotta do is say that youre driving

Free….soda….in the US for….DD’s? Free…anything to encourage safe behaviours? 

That’s too much logic for this country. Sounds like Socialist propaganda 

my old job when i worked at the steakhouse did this. if you told the server you were the DD then you got whatever non alcoholic drinks you wanted for free

Wow America step your fucking game up.

4 days ago  —  7/25/2014  —  365,027 notes




xpsychedelicwallflowerx:

iswearicantsleep:
letmespitonit:

stagekisspers:

canibeskinny-please:

averygleekywitch:

-hewastheirfriend:

iveabandonedmyboooooy:

gemeaux:

queercakes:

chic-chibi-chica:

wethinktherefore:

didyoudance:

homemadedarkmark | devonwood:


MY ANACONDA DON’T WANT NONE if you say no, because I respect your boundaries.

‘CAUSE I’M LONG, AND STRONGAND I’M DOWN TO GET THE FRICTION ON as long as it’s okay with you. otherwise I’m good with a movie and some tea.

SO LADIES, LADIES, IF YOU WANNA ROLL IN MY MERCEDES please let me know ahead of time so that I can plan accordingly

BABY GOT self-respect

OOH BABY I WANNA GET WIT YA, AND TAKE YO PICTURE because you really have lovely eyes

EVEN WHITE BOYS GOT TO SHOUT I love spending time with you.

I’M TIRED OF MAGAZINES SAYIN FLAT BUTTS ARE THE THING because I don’t appreciate mainstream media dictating standards of beauty and desire

I WANT A REAL THICK AND JUICY all beef hamburger and would like to invite you to join me for dinner tonight at around 7.

I AINT TALKIN BOUT PLAYBOY because that magazine degrades women and I don’t read it. 

DAMN YOU’S A beautiful person would you like to see me again perhaps for coffee and an intellectual discussion?

Gold.

Perfect.
Welcome to Tumblr everyone


Holy fuck, tumblr.

xpsychedelicwallflowerx:

iswearicantsleep:

letmespitonit:

stagekisspers:

canibeskinny-please:

averygleekywitch:

-hewastheirfriend:

iveabandonedmyboooooy:

gemeaux:

queercakes:

chic-chibi-chica:

wethinktherefore:

didyoudance:

homemadedarkmark | devonwood:

MY ANACONDA DON’T WANT NONE if you say no, because I respect your boundaries.

‘CAUSE I’M LONG, AND STRONG
AND I’M DOWN TO GET THE FRICTION ON as long as it’s okay with you. otherwise I’m good with a movie and some tea.

SO LADIES, LADIES, IF YOU WANNA ROLL IN MY MERCEDES please let me know ahead of time so that I can plan accordingly

BABY GOT self-respect

OOH BABY I WANNA GET WIT YA, AND TAKE YO PICTURE because you really have lovely eyes

EVEN WHITE BOYS GOT TO SHOUT I love spending time with you.

I’M TIRED OF MAGAZINES SAYIN FLAT BUTTS ARE THE THING because I don’t appreciate mainstream media dictating standards of beauty and desire

I WANT A REAL THICK AND JUICY all beef hamburger and would like to invite you to join me for dinner tonight at around 7.

I AINT TALKIN BOUT PLAYBOY because that magazine degrades women and I don’t read it. 

DAMN YOU’S A beautiful person would you like to see me again perhaps for coffee and an intellectual discussion?

Gold.

Perfect.

Welcome to Tumblr everyone

Holy fuck, tumblr.

5 days ago  —  7/24/2014  —  603 notes




forgetree:

I do this all the time

5 days ago  —  7/24/2014  —  43,629 notes




choppaclip:

This is how they came up with the name orange is the new black

choppaclip:

This is how they came up with the name orange is the new black

5 days ago  —  7/24/2014  —  166,821 notes